Դիլիջանում

Դիլիջանում

Արդեն 11-րդցի եմ, նախորդ ուսումնական  տարին ավարտեցի Շուշիի այցով։Հիանալի օրեր և ժամանակ անցկացրի իմ ընկերների և ուսուցիչների հետ, ծանոթացա Լեռնային Ղարաբաղի մի քանի  տեսարժան վայրերի հետ և հիանալի տպավորություններով վերադարձա։

Շուշի

Այս ուսումնական տարին սկսեցի իմ ծննդյան օրից՝օգոստոսի քսանից, մի քանիսով եկանք դպրոց, մաքրեցինք մեր միջավայրը ու պատրաստվեցինք նոր ուսումնական տարվան։

Այս կիսամյակում ես մասնակցել եմ մի շարք նախագծերի որոնք են՝

Բեռլինում ապրող հայ նկարիչ Սամ Գրիգորյանը՝ Գեղարվեստի դպրոցում

Կոլաժ/դեկոլաժ ցուցահանդեսը՝ Գեղարվեստի ավագ դպրոցի ցուցասրահում

Քառօրյա արշավ և նախագծեր

Ձմեռ պապին թակում է սեբաստացիների դռները․․․

Մխիթար Սեբաստացու օրեր,Կրթահամալիրի տոն, հարիսայի ծես

Նախագծերի ընթացքում իմ և իմ ընկերների  նկարները մասնակցեցին ցուցահանդեսների

Մայր դպրոցի նորաբաց գրադարանում, Մեդիաի ցուցասրահում, Կամերային թատրոնի համերգասրահում, Գեղարվեստի ավագ դպրոցի ցուցասրահում։

Մասնակցեցինք <<Երևան Էքսպո>> Ցուցահանեսին:

Նաև ներկայացնեմ այս կիսամյակում իմ կատարած ուսումնական առաջադրանքները

Պետական արգոլոցներ

Հայաստանում ավելացել են կովկասյան ընձառյուծների թիվը

Ավստրալիայում բացվել է աշխարհի ամենամեծ ծովային արգելոցը

Գայլերի մասսայական որսով՝գյուղերի վրա նրանց հարձակումը չեն կանգնեցնի․բնապահպաներ

Բ․Ն Գայլերի, ագռավների և կաչաղակների թվի աճը լուրջ բնապահպանական խնդիր է դարձել

Don`t jundge a book

Sentences

E-cigarettes are even more popular

F (x)= x1/n Ֆունկցիայի և նրա հատկությունները

Առաջադրանք

Աստիճանային Ֆունկցիա

Արտաքին և ներքին հոլովվներ

Դարձվածքներ

Սեբաստացու օրերի ամփոփում

Դարձվածքներ

Առաջադրանք

Աբգար Թոխաթեցի

Սմբատ Արծրունի՝Հայոց թագավոր

19-20 րդ դարերի հայ փիլիսոփայության Ընդհանուր բնութագիրը

Իմանուիլ Կանտ

Իսկ արվեստանոցներում իմ ստեղծած աշխատանքներն այսպիսին են․

13.11.2014.3 2015-01-15 15.27.11 (2) 2015-01-15 15.28.05 (2) 2015-01-15 15.28.40 (2) 2015-01-15 15.28.58 (2) 2015-01-15 15.38.31